چهارشنبه، اسفند ۰۶، ۱۳۸۲

هر دم از اين باغ بري مي‌رسد
لينك: محتشمي‌پور رئيس ستاد انتخاباتي ائتلاف براي ايران، درنامه‌اي به شوراي نگهبان 57 صندوق انتخاباتي تهران را معرفي كرده كه به گفته او در آن‌ها به نفع آبادگران تخلف صورت گرفته است. نام صندوق‌هايي كه دوربين‌هاي تلويزيون در روز انتخابات در آن‌ها مستقر شده بود در اين فهرست به چشم مي‌خورد.(ايسنا)
لينك: پس از كروبي، رسول منتجب‌نيا عضو ديگر مجمع روحانيون نيز از شركت در دور دوم انتخابات انصراف داد. او علت انصرافش را «تخلفات بي‌‏شماري كه در هفته تبليغات انتخاباتي توسط جناح منتقد اصلاحات صورت گرفت، مداخله‌‏هايي كه مقامات ارگان‌‏هاي غيرمسوول در روز اخذ راي انجام دادند و نيز گزارشات متعدد و موثقي كه مبني بر تخلفات آشكار در امر شمارش آراء رسيده است و از سوي ديگر ضعف و سستي عوامل اجرايي انتخابات و عدم تصميم بر اجراي قانون ومقابله با تخلفات» اعلام كرده است.(ايلنا)
لينك: از سوي ديگر شوراي نگهبان اعلام كرده‌است:«اگر گروه و يا جناحي اعتقاد دارد که در انتخابات دوره هفتم تخلفي صورت گرفته است و ادله محکم نيز دارد اعلام کند که اين مسئله توسط شورا بررسي و نتيجه اعلام خواهد شد. اين افراد بايد اعلام کنند که در فلان صندوق و در فلان حوزه تخلفي صورت گرفته و در اين راستا بايد اسناد و مدارک و ادله محکم را ارائه کنند». (خبرگزاري مهر)

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی