سه‌شنبه، آذر ۰۳، ۱۳۸۸

محکومیت احمد

دادگاه انقلاب تهران احمد زیدآبادی را به تحمل ۶ سال زندان، ۵ سال تبعید به گناباد و محرومیت مادام العمر از فعالیت های سیاسی محکوم کرده است.

احمد روز اول تیر ۱۳۸۴ در مقاله ای نوشته بود: "از مدت ها پیش به این نتیجه رسیده ام که سیاه چاله ای در انتظار جامعه ایرانی است که ورود به آن گریز ناپذیر است. می دانم که به این سیاه چاله نزدیک شده ایم و می دانم که پس از عبور از این سیاه چاله، آینده ای روشن در انتظار مردم ماست، اما به راستی نمی دانم که حجم وغلظت این سیاه چاله چه اندازه است و چه مقدار زمان می برد تا از آن خارج شویم".

او روز ۶ تیر ۱۳۸۷ هم در مقاله ای دیگر نوشت: "در تعبیری سرد و سیاه نوشتم که جامعه ما در حال ورود به سیاهچاله است، سیاهچاله ای که ‏عمق و ابعاد آن قابل درک نیست. اکنون احساس می کنم که درد آن زایمان غیر طبیعی آغاز شده و ما پا به ‏سیاهچاله گذاشته ایم. این وضعیت به غایت مخوف است و من به واقع نسبت به مفید بودن انتقال چنین درک و ‏حسی از شرایط جامعه ام به افراد دیگر تردید بسیار دارم".‏

همین.

1 نظر:

در ۹:۱۶ بعدازظهر, Blogger nimanami گفت...

درود

امروز که برای تدوین پایان نامه آرشیو مطبوعاتم رو ورق می زدم در فصلنامه عکسنامه بخشی رو دیدم که مربوط به معرفی شما بود و حسن سربخشیان و مجید سعیدی افسوس خوردم که چه زود همه رو به لطف حکومت مهرورز از دست دادیم!
داشتم به این فکر می کردم که مدتی است نام شمارو ندیدم
حدس می زدم ایران نباشید
به فکرم رسید در اینترنت جستجو کنم که این وبگاه رو دیدم و فهمیدم بریتانیا تشریف دارین
به هرحال باز هم جای شکرش باقیه که حضور دارید.

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی